“Эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад эмнэлэгийн мэргэжилтний ёс зүй” сэдвээр лекц уншлаа.

A- A A+
“Эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад эмнэлэгийн мэргэжилтний ёс зүй” сэдвээр лекц уншлаа.

 

Эмнэлгийн мэргэжилтний ёс зүйн хэм хэмжээг байгууллагын нийт ажиллагсдаар сахин ажиллуулах, тэднийг соён гэгээрүүлэх, ёс зүйн алдаа дутагдал гаргахаас сэргийлэх, харилцаа хандлагын талаарх мэдлэг, ур чадварыг дээшлүүлэх зайлшгүй хэрэгцээний дагуу Эмгэг судлалын үндэсний төвийн дэргэдэх Эмнэлгийн мэргэжилтний ёс зүйн салбар хорооноос 2018 оны 04 дүгээр сарын 05-ны өдрөөс эхлэн 2018 оны 5 дугаар сарын 03-ны өдрийг хүртэл 1 багц цаг (нийт 12 цаг)-ийн сургалтыг зохион байгууллаа.

Энэхүү багц цагийн сургалтын хүрээнд 2018 оны 05 дүгээр сарын 3-ны өдөр Улсын хоёрдугаар эмнэлэгийн Стратеги төлөвлөлт эрхэлсэн дэд захирал Л.Хандсүрэн “Эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад эмнэлэгийн мэргэжилтний ёс зүй” сэдвээр лекц уншлаа.

“Эмнэлгийн мэргэжилтний ёс зүй” сэдэвт багц цагийн сургалтаар эмнэлгийн мэргэжилтэн ёс зүйг сахин ажилласнаар эрүүл мэндийн тусламж, үйлчилгээг үйлчлүүлэгч нарт хэрхэн чанартай, хүртээмжтэй, аюулгүй, түргэн шуурхай хүргэх болон байгууллагын өөрчлөлт шинэчлэлт, хувь хүн бүрийн соёл, оролцоо чухал болох талаар олон талын мэдээллийг авсан.

Сургалтад идэвхтэй оролцсон эмнэлгийн мэргэжилтнүүддээ талархал илэрхийлье.